Aby korzystać z zawartości forum należy się zarejestrować, można to zrobić za darmo TUTAJ.
Ten aplet jest widoczny tylko dla niezarejestrowanych uzytkownikow!


Poprzedni temat «» Następny temat

gaĺşnik, nowy, problem, skuter

Skuter gaznik nowy problem
Autor Wiadomość
skuterturbo 
Użytkownik


Moto: R1
Silnik: 4T
Specjalizacja: tuning mechaniczny
Dołączył: 05 Kwi 2018
Posty: 6
Wysłany: |24 Maj 2018|, o 18:30   Skuter gaĹşnik nowy problem

Witam

Mam problem z nowym gaĹşnikiem.
Wszystko było ok tak do 150km dopóki nie zaczął skuter mulić.
Teraz jest taka sytuacja że jak się ustawi gaźnik to ciągnie jak głupi i tak cały czas dopóki nie postoi parę godzin i znowu muli i znowu trzeba ustawiać bo nie idzie jeździć wszędzie gdzie pod górę jest i nawet na prostej nie ma tego powera.
Regulacja wolnych obrotów poprawia sytuację i skuter nabiera mocy po nocy znowu to samo i znowu regulacja przód i tył różnie czasami są problemy z odpalenie na kolejny dzień.
Nie wiem jak za to się wziąć bo już mnie to dobija było dobrze i się popsuło.

Nowy gaźnik , sprzęgło , pasek wzmacniany firmowy , pierścienie.
Zobacz czego potrzebuje Twoj skuter!
 
 
ddamiann 
Użytkownik



Moto: Kingway Coliber
Silnik: 4T
Pojemność: 72ccm
Specjalizacja: tuning optyczny
Pomógł: 79 razy
Wiek: 29
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 851
Skąd: Gliwice
Wysłany: |24 Maj 2018|, o 22:33   

Nowy nie znaczy niezawodny.
Po za tym, ustawienie zaworĂłw.
_________________
Gość Nie dziękuj - kliknij pomĂłgł - To motywuje :)
 
 
skuterturbo 
Użytkownik


Moto: R1
Silnik: 4T
Specjalizacja: tuning mechaniczny
Dołączył: 05 Kwi 2018
Posty: 6
Wysłany: |25 Maj 2018|, o 00:07   

Ja mam taką sytuację że bez kręcenia na kolejny dzień on startuję z mułem słychać to po silniku jak pracuję.
Ostatni mu podkręcałem o pól obrotu w przód aż doszedłem do końca.
Skuter nie chciał odpalić wtedy cofnąłem mu dwa obroty i odpalił.
Doszedłem do wniosku że ma za duże obroty to zminimalizowałem mu to na max że aż prawie gasł i też było dobrze tylko po 4 dniach nie odpalania znowu był muł i musiałem mu dziś 1,5 dać do przodu i znowu było prawie że ok.

Czy przemieszczenie iglicy coś da?
Na ile te zawory ustawić często dwie osoby na tym skuterze jeżdżą to jakieś 130kg

Może ktoś się oriętnuję ile kosztuję ustawienie zaworów i gaźnika w serwisie ?
 
 
ddamiann 
Użytkownik



Moto: Kingway Coliber
Silnik: 4T
Pojemność: 72ccm
Specjalizacja: tuning optyczny
Pomógł: 79 razy
Wiek: 29
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 851
Skąd: Gliwice
Wysłany: |26 Maj 2018|, o 12:47   

PrzecieĹź ustawienie zaworĂłw jak i gaĹşnika jest banalnie proste
Zawory ustawiasz na 00,5 i 00,6 a regulacje gaźnika masz opisaną tu na forum wystarczy poszukać.
A jak z filtrem powietrza ? czysty ?
_________________
Gość Nie dziękuj - kliknij pomĂłgł - To motywuje :)
 
 
skuterturbo 
Użytkownik


Moto: R1
Silnik: 4T
Specjalizacja: tuning mechaniczny
Dołączył: 05 Kwi 2018
Posty: 6
Wysłany: |27 Maj 2018|, o 02:49   

Jak na jeden sezon źle nie wygląda.
 
 
ddamiann 
Użytkownik



Moto: Kingway Coliber
Silnik: 4T
Pojemność: 72ccm
Specjalizacja: tuning optyczny
Pomógł: 79 razy
Wiek: 29
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 851
Skąd: Gliwice
Wysłany: |30 Maj 2018|, o 09:21   

a ustawiłeś te zawory i gaźnik ?
_________________
Gość Nie dziękuj - kliknij pomĂłgł - To motywuje :)
 
 
skuterturbo 
Użytkownik


Moto: R1
Silnik: 4T
Specjalizacja: tuning mechaniczny
Dołączył: 05 Kwi 2018
Posty: 6
Wysłany: |1 Cze 2018|, o 20:08   

Jeszcze nie ,bo ja się tego nie tykam tylko kolega zajrzy mechanik.
Ostatnio miałem mało czasu aby nawet jeździć.

Dziś pojechałem do sklepu nim 10km i na powrocie zaobserwowałem że przy 45-55km skuter się przełącza w tryb jak by zamulenia i głośno pracuję coś jak by ocierało chyba no słychać to głośno na wysokiej prędkości niżej spadnie i jest spokój .
Dość dziwna sprawa dla mnie bo jadę normalnie ruszam czy to pod górkę czy nie cisza i spokój.
Przekroczę próg 50km i zaczyna się cyrk dziwne zachowanie silnika odgłosy i moc spada delikatnie nie wiem czemu tak dopiero przy takiej prędkości czy to może być gaźnik i te zawory tak działają skuter nie szarpie nie przerywa tylko tak jak by przełączał się bieg na ostatni i wtedy jazda i odgłosy.

Ile bierze serwis za przegląd silnika co jest do wymiany ,bo się zużyło itd
Mniej więcej jakie to są koszta jeżeli chodzi o sam silnik i wymiana łożysk zębatek itd?
 
 
ddamiann 
Użytkownik



Moto: Kingway Coliber
Silnik: 4T
Pojemność: 72ccm
Specjalizacja: tuning optyczny
Pomógł: 79 razy
Wiek: 29
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 851
Skąd: Gliwice
Wysłany: |6 Cze 2018|, o 23:15   

Zależy od regionu w jakim mieszkasz ale serwisy skuterów szarpią więcej pieniędzy niż nie jeden mechanik samochodowy. Tak, że jak się totalnie nie znasz a kolega "mechanik" tez nie ogarnie to czeka cie niestety wydatek.
_________________
Gość Nie dziękuj - kliknij pomĂłgł - To motywuje :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
ďťż


- animePowered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group PatrykSpec