Aby korzystać z zawartości forum należy się zarejestrować, można to zrobić za darmo TUTAJ.
Ten aplet jest widoczny tylko dla niezarejestrowanych uzytkownikow!


Poprzedni temat «» Następny temat

4t, chinola, gy6, quest, tuning

Tuning chinola (Quest) 4T GY6
Autor Wiadomość
Krzychuxp 
Użytkownik


Moto: Quest
Silnik: 4T
Przebieg: 13500
Pojemność: 65ccm
Specjalizacja: brak
Dołączył: 13 Cze 2017
Posty: 3
Wysłany: |13 Cze 2017|, o 18:13   Tuning chinola (Quest) 4T GY6

Witam, przymierzam się do tuningu mojego chinolka, interesują mnie pewne, sprawdzone, markowe części, cena gra rolę ale nie aż tak bym miał brać najtańsze kity, poszukuje:
Cylinder kompletny 80ccm
głowica kompletna (zawory itd) 80ccm
Gaźnik 80ccm
Wariator + przeciwtalerz
sprzęgło
korektor momentu obrotowego
dzwon sprzęgła

Czekam na propozycje i uzasadnienia dlaczego akurat ten model a nie inny.
POZDRAWIAM!
 
 
ddamiann 
Użytkownik



Moto: Kingway Coliber
Silnik: 4T
Pojemność: 72ccm
Specjalizacja: tuning optyczny
Pomógł: 78 razy
Wiek: 26
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 848
Skąd: Gliwice
Wysłany: |16 Cze 2017|, o 17:39   

To szukaj po prostu dobrych firm jak Naraku, Malossi, Polini itp a uzasadnienie znajdziesz czytając opis danego produktu, potem możesz jedynie wybierać między firmami ale dużej różnicy nie ma jeśli chodzi o części do typowego małego chinola.
_________________
Gość Nie dziękuj - kliknij pomĂłgł - To motywuje :)
 
 
Krzychuxp 
Użytkownik


Moto: Quest
Silnik: 4T
Przebieg: 13500
Pojemność: 65ccm
Specjalizacja: brak
Dołączył: 13 Cze 2017
Posty: 3
Wysłany: |20 Cze 2017|, o 16:55   

Warto w ogóle pchać się w takie koszty i czy przyniesie to wymierne korzyści?
 
 
ddamiann 
Użytkownik



Moto: Kingway Coliber
Silnik: 4T
Pojemność: 72ccm
Specjalizacja: tuning optyczny
Pomógł: 78 razy
Wiek: 26
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 848
Skąd: Gliwice
Wysłany: |21 Cze 2017|, o 09:42   

Zależy co masz na myśli pisząc
Cytat:
wymierne korzyści
i zależy jaką kwotę chcesz wydać.
Jeśli chodzi o sam set to jakiś tam markowy kosztuje plus minus 150 - 200zł jeśli dobrze go dotrzesz to pojeździsz na nim sporo, efekt przyniesie to taki, że na pewno skuter będzie zrywniejszy a v-max zbliży się do 80km/h mowa oczywiście o 72ccm3.

Sam miałem kiedyś markową 60ccm3 zrywu to tam zbytnio nie było aż takiego ale v-max 75km/h jak na 60ccm3 i nie grzebany wariator ani sprzęgło to było dużo.
_________________
Gość Nie dziękuj - kliknij pomĂłgł - To motywuje :)
 
 
Krzychuxp 
Użytkownik


Moto: Quest
Silnik: 4T
Przebieg: 13500
Pojemność: 65ccm
Specjalizacja: brak
Dołączył: 13 Cze 2017
Posty: 3
Wysłany: |21 Cze 2017|, o 16:05   

Nad cylkiem klp myślę o Airsal-u dość poważnie, z tego co doczytałem to niby dobry, potwierdzasz?
http://shop.mieloch.pl/cy...,pZ044081.bhtml
Tylko nie wiem czy to realne 80ccm (49mm) czy 72 (47mm)??

Wariator, myślę nad malossi-m
http://shop.mieloch.pl/wa...,pZ037298.bhtml
dobry?

A pozostałych części z postu 1 dalej nie mam.
 
 
ddamiann 
Użytkownik



Moto: Kingway Coliber
Silnik: 4T
Pojemność: 72ccm
Specjalizacja: tuning optyczny
Pomógł: 78 razy
Wiek: 26
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 848
Skąd: Gliwice
Wysłany: |21 Cze 2017|, o 23:53   

Airsal to wysoka półka potwierdzam, że dobry cylinder.
Na stronie jest napisane "Cylinder Kit Airsal Sport 80cc (d.50mm)" Nie wiem czego tyczy się te 50mm ale jeśli przekroju cylindra to mamy tu prawdziwe 80ccm.

Malossi też klasowy wariator na pewno warty swojej ceny ale polecał bym zakup rolek testowych do lepszego zestrojenia napędu bo oferowane 7g mogą okazać się zbyt ciężkie.
Możesz też pomyśleć nad Polini Speed Control lub Stage6 Sport Pro.

Sprzęgło Malossi lub Polini ja osobiście brał bym Malossi.

Dzwon sprzęgła, TEC, Polini.

Gaźnik możesz kupić z firmy TEC np black edition teraz się pojawiło ale jest to koszt rzędu 350zł, do tego filtr stożkowy gąbkowy z Polini.

Korektor momentu obrotowego, Polini Speed Drive tylko, że musisz sprawdzić wymiary bo nie wiem czy do twojego skutera podejdzie tak, że jak byś szukał to szukaj po wymiarach a nie sugeruj się marką skutera.
_________________
Gość Nie dziękuj - kliknij pomĂłgł - To motywuje :)
 
 
Adek_97 
Użytkownik


Moto: brak
Silnik: 2T
Specjalizacja: mechanika
Pomógł: 1 raz
Wiek: 21
Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 32
Skąd: Tarnów
Wysłany: |2 Paź 2017|, o 13:05   

Ogólnie do remontu , to nie wiem czy bym zrobił takiego seta na chinolu Xd
Wariator tylko i wyłącznie Multivar ,
Cylinder wziąłbym coś półkę niżej i skrócił koszty np z mielocha ten za ok 150 zł BT sport .
Co do Sprzęgła celowałbym w komplet sprzęgło + korektor momentu patrzyłbym pod polini + dzwon z polini,
przeciw talerz bym pewnie zostawił serie , a gaźnik w zależności od budżetu dellorto / BT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
ďťż


- mangaPowered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group PatrykSpec