Skutery-forum.pl- 4T, 2T
Najlepsze publiczne forum o skuterach 4T i 2T. Naprawa, blokady, porady i regulacja skuterów, tuning mechaniczny i optyczny skutera. Pomoc online, testy skuterów, opinie, newsy ze świata skuterów i motocykli zipp, peugeot, yamaha, romet.

Blokady - Blokady w chińskich skuterach 4t

Admin2 - |30 Gru 2008|, o 17:44
Temat postu: Blokady w chińskich skuterach 4t
1. Blokada na gaźniku
- Odkręcamy pokrywkę znajdującą się pod siedzeniem, by dostać się do gaźnika.
- Po otwarciu odkręcamy czarny dekielek (foto)
- Pod tym własnie dekielkiem znajduje się złota śrubka, czyli blokada. (foto)
- Należy ją wykręcić.
- I wszystko złożyć spowrotem do kupy.



2. Blokada w filtrze powietrza
- Odkręcamy pokrywę filtra powietrza (foto)
- Wyjmujemy rurkę (blokada) (foto)


3. Zawirowywacz spalin
- Zawirowywacz spalin należy uciąć i zaspawać.

4. Zwężenie w tłumiku
- Należy zdjąć tłumik (foto)
- Zwężenie czymś przyszlifować (foto)




5. Tulejka na wariatorze
- Trzeba zdjąć pokrywe (foto)
- Odkręcić śrubę wariatora (foto)
- Wyjąć talerz, zdjąć pasek i pod nim jest dystans, który trzeba wyciągnąć (foto)
- Złożyć




6. Różowy kabelek
- Różowy kabelek znajduje się z prawej strony skutera.
- Należy go odciąć bądz odłączyć.

7. Dekielek gaźnika
- Odkręcamy dekielek
- Obcinamy wystającą część na równo. (foto)

tery1 - |1 Sty 2009|, o 12:55

Może ktoś się orientuje jakie nowy blokady stosują:?:
Wiem tyle ze zamiast zlotej srubki stosuja zprezynke i trzeba ja skrucic o 7 zwojow.
Pozdrawiam tery1

Admin2 - |1 Sty 2009|, o 13:28

sprężynka to już stara blokada, narazie chyba nie ma nowych sposobów blokowania 8-)
Gerwazy - |2 Sty 2009|, o 19:17

o 6 zwojów tery1 o 6
tery1 - |2 Sty 2009|, o 20:20

aha ale zdaje mi sie ze ten 1 zwoj niebedzie tak mial ruznicy pozdro
Admin2 - |2 Sty 2009|, o 20:59

no jasne że tak ;p
Admin2 - |3 Sty 2009|, o 12:41

aaa podobno coś jeszcze na przekładni wsadzają :] ;)
tery1 - |3 Sty 2009|, o 13:51

ale to chyba nie w chinolach wiem ze honda blokuje przekladnie ale chinole nie ale moze cos nowego a skad to wiesz??
Admin2 - |3 Sty 2009|, o 15:09

właśnie w chińskich skuterach, słyszałem od mechanika w moim mieście :ops: :oh:
tery1 - |3 Sty 2009|, o 19:21

yyyy to niedobrze bo zeby to odblokowac to trzeba wymienic przekladnie tak:?:
Admin2 - |3 Sty 2009|, o 19:41

niee, jest tam jakaś podobno podkłada lub coś w tym stylu co się wyjmuje :puppyeyes: ;D
tery1 - |3 Sty 2009|, o 20:06

aha to jeszcze nie jest zle a ciekawe czy ktos z tego forum juz sie z taka spotkal jak tak to niech da jakies foty
Admin2 - |3 Sty 2009|, o 20:42

tak jest czekamy :yes: :music: ;p
Gerwazy - |3 Sty 2009|, o 21:45

:rotfl: chłopaki ktowam takie kity ozenił w chinolach nic tam takiego niema niewiezcie bajerom....mechanicy magicy....kazdego ''ozeniom'' ;)
Admin2 - |4 Sty 2009|, o 07:47

Gerwazy napisał/a:
:rotfl: chłopaki ktowam takie kity ozenił w chinolach nic tam takiego niema niewiezcie bajerom....mechanicy magicy....kazdego ''ozeniom'' ;)


W magnus carave na 100% jest blokada na przekładni :]

Gerwazy - |4 Sty 2009|, o 09:42

mozliwe ale bynajmniej niesłyszałem nic od zadnego mechaniora coby w chinolach cos takiego było :]
krzyh999 - |5 Sty 2009|, o 21:24

A ja słyszałem o nowych chinolach które mają wtrysk paliwa nie wiem dokładnie czy to prawda ale chodzą takie pogłoski chodzi mi o elektryczny wtrysk jak co ;) ;)
Cbool306 - |9 Sty 2009|, o 18:03

WYJASNIJCIE MI DLACZEGO WYJMUJAC PLASTIKOWA RURKE Z FILTRA POWIETRZA SKUTER TRACI NA MOCY...JEGO V MAX TO 30 KM/H... ;p
Admin2 - |9 Sty 2009|, o 18:08

To dzieje się u wszystkich którzy mają oryginalną dyszę, ponieważ jest za mała. Gdy zdejmiesz rurke z filtra to silnik dostaje więcej powietrza i poprostu dusi go. =D :P
tery1 - |9 Sty 2009|, o 20:39

a ja mialem seryjna dusze i jak wyjalem ta rurke to poleprzylo mi sie przyspieszenie i troszke v-max
Gerwazy - |10 Sty 2009|, o 14:09

:P a ja tam czy wyjme czy nie to zadnej ruznicy niema...
mgelek - |11 Sty 2009|, o 21:28

Admin napisał/a:
niee, jest tam jakaś podobno podkłada lub coś w tym stylu co się wyjmuje :puppyeyes: ;D

a ja slyszalem ze trzeba jakies tulejki w przekadni toczyc i sie szybciej zbiera i wogole

mgelek - |11 Sty 2009|, o 21:29

siemka a wie moze ktos jak sie sciaga blokady w takim (skutrze) jak: Zen?? a przykozji W bartonie??
spider1408 - |12 Lut 2009|, o 20:08
Temat postu: zumico
Witam! Posiadam skuterek Zumico Quick. Bez zdejmowania niczego po prostce 65. Kiedys ktos na tym forum pisal ze te skutery nie maja tulejki na wariatorze. I moje pytanie brzmi czy ktos z wam ma taki skuter i tam zaglądał.

PS: Zawirowacza też fabrycznie nie było.

tery1 - |13 Lut 2009|, o 10:40

to masz na pewno moduł zablokowany i jak masz różowy kabelek to weź go odłącz a jak nie masz to musisz kopic moduł odblokowany ;D pozdro
spider1408 - |14 Lut 2009|, o 12:22

Chodzi mi o wariator nie o modul.
tery1 - |14 Lut 2009|, o 12:37

ale tulejki na 100 % nie masz bo jak byś miał to byś nie osiągnął takiej prędkości a z górki idzie ci więcej czy nie :?:
zip_vapor - |14 Lut 2009|, o 14:06

Ja sobie już zamówiłem moduł xD i pasek przyjdzie pewnie w wtorek to założę. Dokładnie z tulejką nie osiągnąłbyś takiej prędkości.
krzyh999 - |14 Lut 2009|, o 15:38

Ja wyjąłem z tłumika katalizator i ma większą moc radze wyjąć katalizator i mi dochodzi do 10000 .obr ^_^ ^_^ nawet i ponad bo obrotomierz mam na 9.900 .obr :] :]
spider1408 - |18 Lut 2009|, o 20:16

tery1 napisał/a:
ale tulejki na 100 % nie masz bo jak byś miał to byś nie osiągnął takiej prędkości a z górki idzie ci więcej czy nie :?:


z górki 80 ;)

zip_vapor - |19 Lut 2009|, o 03:00

Ale to na takich "głośnych" obrotach czy na raczej w miarę zwykłych ? ;>
spider1408 - |19 Lut 2009|, o 18:17

Zwykłe obroty. Tylko pytanie czy na module jest blokada jak ttyle jedzie? xD bo to jakies dziwne wszystko jest. :lmao:
elektryk182 - |25 Lut 2009|, o 18:14

Siema!

Mam pytanie czy mozna cos zrobić z tą rurką w filtrze powietrza?Mianowicie gdy ją wyjmowałem do sprawdzenia czy będzie lepiej szedł obłamały mi się te dwie plastikowe szyny i nie ma jak jej teraz przymocować :fack-off: Bo gdy ściągnołem tą rurke to skuter ledwo co jechał.

zip_vapor - |25 Lut 2009|, o 18:33

Przyklej na super glu xD A jak nie to ją wyrzuć, ale musisz wtedy gaźnik wyregulować ;]
spider1408 - |26 Mar 2009|, o 15:51

jak wyregulować gaźnik? gdzie jest ta regulacja ja wiem jak obroty sie ustawia ale doplywu paliwa i powietrza nie umiem :letssin:
Admin2 - |26 Mar 2009|, o 20:49




to jest śrubka do regulacji mieszanki ;D

spider1408 - |27 Mar 2009|, o 11:10

O no i o to właśnie mi chodziło ;)
Jacek6804 - |28 Mar 2009|, o 12:13

Admin napisał/a:

W magnus carave na 100% jest blokada na przekładni :]


Ja mam Magnusa Carave i miałtylko jedna blokadę, na gaźniku :p

Admin2 - |28 Mar 2009|, o 14:13

a mój kumpel właśnie na gaźniku nie miał.. przekładnia tylko ;)
spider1408 - |29 Mar 2009|, o 10:58

A spotkaliscie sie ze skuterem który nie miał by blokady na CDI?
ventus - |30 Mar 2009|, o 17:21
Temat postu: Witam
Posiadam skutera moto-ventus sport 50 2sow chinczyk XD
chcialem sie dowiedziec gdzie sa blokady
bo szukalem tego rozowego kabelka ale go nie znalazlem moze zamiast rozowego jakis inny kabelek
a pod tym panelem nie ma tego czarnego dekielka
prosze o odpowiedz
z gory dzieki XD

spider1408 - |30 Mar 2009|, o 18:19

Pod panelem jest dekielek jest on albo czarny albo złoty( w 4 sówach) . Kabelka juz dawno niema , trzeba kupic nowy modul albo obciac jeden kabelek przy module::) :cry:
Admin2 - |30 Mar 2009|, o 18:40

w 2T nie ma tego dekielka, to wogóle inne gaźniki :haha:
ale blokada może być gdzie indziej w gaźniku.
Te wszystkie blokady opisane w tym temacie dotyczą tylko skuterów 4T. XP

krolik - |3 Kwi 2009|, o 11:09

a jak odkrecic ta srube w przekladni?? bo probowalem i nie umiem tego zrobic ciagle mi sie to obraca;/ juz probowalem to wszystkim podtrzymac. <_<
zip_vapor - |3 Kwi 2009|, o 15:36

krolik, A jaki masz skuter? ;>
neonypl - |17 Kwi 2009|, o 05:05

A więc tak mam Zumico Quick i tak, nie mam zawirowywacza spalin,tulejki na wariatorze też nie mam,różowego kabelka też. Na prostej jadę 60-65km/h, a z górki 80+km/h i nie wiem co jest. Pomoże ktoś??(Zaznaczam ze tych blokad nie było od początku).
Chak - |17 Kwi 2009|, o 07:17

Lol masz świetne osiągi... Ale zawsze możesz kupić odblokowany moduł. :)
spider1408 - |17 Kwi 2009|, o 13:34

Ale jaka mam pewność że moduł jest zablokowany? (Mam ten sam skuter i takie same osiągi.)
zip_vapor - |17 Kwi 2009|, o 15:18

Chak, Bez urazy, ale nie pisz jak się nie znasz...... 80 z góry i moduł zablokowany ? Weż poczytaj trochę... neonypl, Wsadź cięższe rolki i szybciej będzie jechał ;]
neonypl - |17 Kwi 2009|, o 15:44

Tzn?? Skuter mam od wakacji i dopiero się dobrze dotarł (3000km ma przejechane).Nic w nim nie tuningowałem,w moim mieście mi powiedzieli ze odblokowanie modułu to max 20zł,a co chodzi z tymi rolkami mógłby mnie ktoś wtajemniczyć?
(I mam jeszcze jedno pytanie gdy ruszam pod górę albo jak jest zimny coś mi dzwoni w silniku,coś się dzieje??)

spider1408 - |17 Kwi 2009|, o 15:52

Pasek pewnie się ślizga u mnie po 1000km też zaczął się ślizgać ;p

SILNIKU NIE PRZEKŁADNI !!

krolik - |17 Kwi 2009|, o 16:17

Ja co do tego problemu z ta śrubą w przekładni. Ja mam Romet 737 na prostej jadę 65-70km/h nawet, ale wykręciłem tylko śrubkę która jest przy śrubie z obrotów. To mógłby mi ktoś coś doradzić z ta śruba ?? No i co jeszcze można w nim porobić :)

ORTOGRAFIE SOBIE PORÓB!

neonypl - |18 Kwi 2009|, o 06:12

Mam takie pytanie: Czy warto odblokować moduł, bo nigdzie indziej nie ma blokad a wydaję mi się że to moduł blokuje.

Do jakiegokolwiek admina
(Ć mi tylko wchodzi drukowane)

Chak - |18 Kwi 2009|, o 10:15

Tak, opłaca sie. Wtedy możesz osiagnac max-skutera. Ja np zdjelem tylko blokade z gaznika i odblokowalem Modul i leci 60-65 po prostej;] I narazie tyle mi starczy
neonypl - |18 Kwi 2009|, o 20:13

Mi tyle to leci z zablokowanym modułem z palcem w nosie.
krolik - |19 Kwi 2009|, o 11:35

Mógłby mi ktoś odpowiedzieć na posta? Zależy mi żeby pościągać w końcu te blokady :) a i czy do wymiany paska trzeba odkręcać jakieś śruby??
zip_vapor - |19 Kwi 2009|, o 11:59

krolik, Nie mam pojęcia o co Ci chodzi w 1 poście. A co do paska, tak trzeba odkręcić śrubę wariatora ;]
kab16 - |19 Kwi 2009|, o 12:00

Do wymiany paska musisz odkręcić wariator.
krolik - |19 Kwi 2009|, o 14:09

No właśnie w 1 poście chodzi mi o tą śrubę która trzyma wariator i nie umiem jej odkreciĆ. może ktoś zna jakieś dobre zorwiązanie???
Chak - |19 Kwi 2009|, o 14:11

Kupić blokadę Przeciw-talerza. Koszt ok 10-20zł :)

Tutaj Masz Linka

krolik - |19 Kwi 2009|, o 15:28

Oki dzięki Chak ;) a jak np. odkręciĆ sprzęgło?? ;) bo mam zamiar kupiĆ jakieś lepsze sprężyny a też nie umiem tego odkręciĆ. xD
tery1 - |19 Kwi 2009|, o 15:46

super sposobem jest klucz od szlifierki kontowej i blokujesz i jest ok
neonypl - |19 Kwi 2009|, o 18:36

Odkręcanie wariatora i sprzęgła za pomocą uniwersalnego klucza do szlifierki kątowej
kab16 - |20 Kwi 2009|, o 14:31

Ja mam takie pytanie do Chaka.
Z tego co widzę masz skuter Maver, powiedz mi czy miałeś przy nim zablokowany moduł tak że musiałeś wymienic na odblokowany? Pytam bo mój kuzyn ma Maverka i nie jedzie mu za szybko (max 55 km/h) bo jak tak to bym mu sprzedał ten który kupiłem do Rometa. :puppyeyes:

jarek337 - |20 Kwi 2009|, o 16:50

Ale tym kluczem to tylko w kymco da się odkręcić tak mi się wydaje bo jest inna przekładnia nie wiem może sie mylę ale sprzęgła w chinolu tym nie odkręcisz wario owszem ale sprzegło to raczej nie co o tym myślicie ??
H4zard - |20 Kwi 2009|, o 18:17

Witam mam pytanie normalnie bez zdjecia blokad jedzie mi 55km/h dzis przecialem ten rozowy kabelek i jedzie 60 jesli zdjal bym ten "pierscien" z wariatora i z gaznika podciagnal iglice do gory o duzo by mi predkosc wzrosla?
zip_vapor - |20 Kwi 2009|, o 18:46

jarek337 napisał/a:
ylę ale sprzęgła w chinolu tym nie odkręcisz

Nie mylisz się :P brakuje 2-3 cm :P

Chak - |20 Kwi 2009|, o 19:05

kab16 napisał/a:
Ja mam takie pytanie do Chaka.
Z tego co widzę masz skuter Maver, powiedz mi czy miałeś przy nim zablokowany moduł tak że musiałeś wymienic na odblokowany? Pytam bo mój kuzyn ma Maverka i nie jedzie mu za szybko (max 55 km/h) bo jak tak to bym mu sprzedał ten który kupiłem do Rometa. :puppyeyes:



Tak CDI jest obok akumulatorka, rozcinasz różowy kabelek i osiągi wzrosną znacznie

spider1408 - |20 Kwi 2009|, o 19:41

Chak Weź zrób fotę który kabel przy cdi obciołeś. Bo każdy jak odłączyłem to skuter nie palił.
Chak - |20 Kwi 2009|, o 19:53

spider przetni różowy a jeżeli go nie masz to musisz kupić Moduł Odblokowany
neonypl - |20 Kwi 2009|, o 20:12

Spider w Zumico nie ma kabelka trzeba zmienic moduł, dzisiaj byłem u znajomego co ma serwis skuterów i powiedzaił ze musze zmienic moduł.
krolik - |20 Kwi 2009|, o 20:42

ja dzis odkrecilem dekiel gaźnika i odciąlem troche tego "bloca" który wystaje z dekla i powiem ze sie zaskoczyłem jedzie mi prawie o 10km/h wiecej i ma lepsze przyśpieszenie. Chak jesli przy module nie mam tego kabla co trzeba odciąć to musze kupić odblokowany moduł?? i co moglbym jeszcze przy nim pogrzebać żeby byl szybszy?? ;)
Chak - |20 Kwi 2009|, o 20:44

tylko kupić odblokowany. Zawiorywacz spalin zdjąć, jeżeli masz i tulejke z wariatora [tkz. Dystans]
jarek337 - |21 Kwi 2009|, o 07:05

moduł odblokowany czasami coś daje a czasami nie zależy ile skuter jedzie , zwirowacze spalin są w markowcach typu yamaha itp. w chińskich kosiarkach tego nie ma , na youtube pojawiło się parę filmików z jak zdjąć blokady z chińskich skuterów i dla mnie jest paradoksem wyjmowanie rurki zwężki jak kto woli z filtra powietrza bo to nie jest blokada to tylko muli skuter bo dostaje więcej powietrza nie polecam tego zdejmować chyba , że ktoś to zdejmie i od razu wymieni dysze na większą to i owszem w tedy skuter będzie trochę szybciej jechał , lecz dużo poradników nie ma tej wzmianki o wymianie tej dyszy .A zapomniałbym moduł ogranicza obroty które występują na tylnim kole choć jak każdy wie skutery chińskie nie przekraczają 8 tyś obrotów / mówię oczywiście o seryjnych skuterach o poj. 49ccm
Chak - |21 Kwi 2009|, o 11:06

jarek337 napisał/a:
moduł odblokowany czasami coś daje a czasami nie zależy ile skuter jedzie , zwirowacze spalin są w markowcach typu yamaha itp. w chińskich kosiarkach tego nie ma , na youtube pojawiło się parę filmików z jak zdjąć blokady z chińskich skuterów i dla mnie jest paradoksem wyjmowanie rurki zwężki jak kto woli z filtra powietrza bo to nie jest blokada to tylko muli skuter bo dostaje więcej powietrza nie polecam tego zdejmować chyba , że ktoś to zdejmie i od razu wymieni dysze na większą to i owszem w tedy skuter będzie trochę szybciej jechał , lecz dużo poradników nie ma tej wzmianki o wymianie tej dyszy .A zapomniałbym moduł ogranicza obroty które występują na tylnim kole choć jak każdy wie skutery chińskie nie przekraczają 8 tyś obrotów / mówię oczywiście o seryjnych skuterach o poj. 49ccm


ja mam Chiński i jakoś mam Zawiorywacz.

jarek337 - |21 Kwi 2009|, o 12:11

Mówiąc chiński miałem na myśli Wszystkie typy kingway
Chak - |21 Kwi 2009|, o 13:31

jarek337 napisał/a:
Mówiąc chiński miałem na myśli Wszystkie typy kingway


mowiąc Michał mialem na Myśli Angelika....

Przyznaj sie do bledu.

jarek337 - |21 Kwi 2009|, o 14:01

jak by tu Ci wytłumaczyć chińskie skutery nie zależnie czy kingway , romet (te nowe skutery) , kinroad ,motobi, zip są produkowane w tych samych fabrykach (made in china) mówiąc chińskie miałem na myśli kingway bo kingway nie maja tego zwirowacza :P więc nie popełniłem błędu tylko się przejęzyczyłem
Chak - |21 Kwi 2009|, o 18:29

jarek337 napisał/a:
jak by tu Ci wytłumaczyć chińskie skutery nie zależnie czy kingway , romet (te nowe skutery) , kinroad ,motobi, zip są produkowane w tych samych fabrykach (made in china) mówiąc chińskie miałem na myśli kingway bo kingway nie maja tego zwirowacza :P więc nie popełniłem błędu tylko się przejęzyczyłem


no wsumie tak :D

jarek337 - |22 Kwi 2009|, o 05:27

No widzisz :D
Admin2 - |6 Maj 2009|, o 13:20

http://www.youtube.com/watch?v=doKe3iGKxFs blokada na module
http://www.youtube.com/watch?v=S0g945HlXb4 na wariatorze

być może u kogoś one są, po raz pierwszy widzę że takie coś jest :]

tery1 - |6 Maj 2009|, o 13:30

ta blokada na wario to już stara ale z tym niebieskim kabelkiem to jeszcze tez nie widziałem ;d
cygan27 - |1 Lip 2009|, o 17:28
Temat postu: tulejka wariatora
kupilem wariator sportowy ale dalej jade 55 wymienilem cylek modul cewke gaznik tlumik i dalej 55 czy to mozliwe ze tulejka wariatora jest dluga i przezto wariator sie nie zchodzi
XyX - |1 Lip 2009|, o 18:17
Temat postu: Re: tulejka wariatora
cygan27 napisał/a:
kupilem wariator sportowy ale dalej jade 55 wymienilem cylek modul cewke gaznik tlumik i dalej 55 czy to mozliwe ze tulejka wariatora jest dluga i przezto wariator sie nie zchodzi

Łatwo możesz to zweryfikować na zdjętej pokrywce zapal skuter i na stopce centralnej przegazuj go i będziesz wtedy widział jak sprawa co do twojego pytania się ma a jeżeli nie będziesz potrafił ocenić nagraj filmik wstaw gdzieś i wtedy na pewno ktoś ci odpowie na wyżej zadane pytanie choć według mnie jest to mało prawdopodobne aby tak było!

sima105 - |2 Lip 2009|, o 10:08

Wyreguluj napęd , rolki , sprężyna centralna, sprężynki sprzęgła...Ja obstawiam że sprężyna centralna jest zużyta, mój kolega tak miał i bardzo mu muliło skuter...
zapp1009 - |7 Lip 2009|, o 11:54

Siema wszystkim moze mi ktos powiedziec dlaczego w moim skuterze Sym Jet Euro X niechce dobrze chodzic sportowy filter.gdzy go wlozylem i dodawalem gazu to odrazu go tak'muliło' i gasł.W czym jest problem powiedzcie PliSKa.
zapp1009 - |7 Lip 2009|, o 11:57

Jest to 2 suw moze to przez to lub przez ta marke SYM co ?? chociaz moj kumpel ma 2 suwa keewaya i ten sam filtr i mu zaje****** chodzi.
kab16 - |7 Lip 2009|, o 12:31

Najlepiej daj większą dyszę i wyreguluj gaźnik. ;D
tery1 - |7 Lip 2009|, o 18:21

dokładnie tak jak posze kab16 daj wieksza dysze o ok 10 i wyreguluj gaźnik :)
zip_vapor - |7 Lip 2009|, o 21:37

Dostaję za dużą dawkę powietrza, albo ją zmniejsz albo zwiększ dyszę na większą.
Proponuje dyszę, a zmiejszenie powietrza, tymczasowo.

zapp1009 - |8 Lip 2009|, o 10:17

DziEkI ZA PoMoC :) )) ;) :)




Mógł by mi ktos powiedziec czy jesli moj skuter sym jet euro x jedzie 60-65 po prostej (bo ma chyba jeszcze 1 blokade ;/) to czymoglbym do niego kupic sportowy tlumik np. z technigaza ?? jesli tak to o ile bym szybciej jezdzil wtedy ??.

PS.jesli ktos zna taki tlumnik do mojego skutra albo widzial na allegro niech pisze PLZ.


®

;)

NIE PISZ POSTA POD POSTEM!!!

tery1 - |12 Lip 2009|, o 12:56

tłumik na pewno coś ci da ile to nie idzie dokładnie powiedzieć a czemu nie zdejmiesz tej jednej blokady ??
zapp1009 - |12 Lip 2009|, o 13:03

bo nie wiem gdzie ona jest xdD ;D i nie wiem ktore wogule mam tam blokady posciaganea ktore nie heehe :P . wiem ze na wario mam na 100% sciagnieto i tylko tylewikem heh XDD ;;p;p; xD
tery1 - |12 Lip 2009|, o 13:24

a z górki pójdzie ci więcej ?? bo jak nie to masz moduł zablokowany
zapp1009 - |13 Lip 2009|, o 08:03

hmm.. z gorki idzie mi 70 noi dochodzi pomalu do 75 ale musze zwolnic bo ostry zakret tam umnie jest xDD :P .ale gdy jade to 70-75 to silnik strasznie wyje :] XP

no a po prostej jade 60 czasem cos tam ledwie sie wskazuwka ruszy noi jest niekiedy 65 ale to przy pomocy malej gorki :P


NIE PISZ POSTA POD POSTEM JEST TRYB EDYCJI!!!

tery1 - |13 Lip 2009|, o 19:32

to możliwe ze nie masz juz blokad ;/ załóż sportowy tłumik i będziesz mila na pewno lepiej
Zipp Vapor - |11 Kwi 2010|, o 14:03

Czy jak sie niema tej zlotej srubki to tez mozna skrocic ten plastik ? Prosze o odpowiedz to wazne. Czy lepiej skrocic sprezynke?
Admin2 - |11 Kwi 2010|, o 16:11

To i to skróć :P

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group